zaterdag 28 februari 2009

lynchpartijen

.

Child Focus laat weten dat ze niet gelukkig is met de Vlaamse pedofielenwebsite, "want het gevaar bestaat dat onschuldigen, die geen pedofielen zijn, het slachtoffer worden van lynchpartijen, zoals in Nederlands en elders reeds is voorgevallen".

Schuldigen mogen dus blijkbaar wel gelyncht worden!

[Allez, ik kruip maar weer mijn bed in. Ik heb meteen al genoeg van het contact met de realiteit. Gelukkig ben ik 20 op 24 uur geestesziek en lijd ik aan "loss of reality". Bovendien speelt Standard vandaag niet in de voetbalcompetitie.]
.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Niemand zag de wereld ooit zoals die werkelijk is. Ieder leeft in zijn eigen werkelijkheid: wie zijn ervaringen vertelt, wordt niet geloofd tenzij de ander die heeft meebeleefd. De diagnose "loss of reality" heeft meer te maken met 1984 van George Orwell dan met enig ziektebeeld. Wanneer voldoende middelmatige mensen overeenkomen om de slimmere 'gast' de loef af te steken, bepaalt de middelmaat wat waar en goed is en niet de wijze. De opmerking van de heer Rosseel met betrekking tot de uitlatingen van Child Focus toont aan dat hij de werkelijkheid een heel stuk beter ziet dan Child Focus het al doet.

eric rosseel zei

thnx, man (or woman)!